sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Viikko 13, multisporttausta

Koska jalkaan koskee ja fyssarikin vasta ensi keskiviikkona, niin tämä viikko on mennyt multisporttauksen merkeissä :)

Ja ihan yllättävän hyvin olen noita muita lajeja pystynyt / jaksanut tehdäkin, sillä tälle viikolle on tullut pari uintitreeniä, yksi vesijuoksu, yksi jalkapuntti, pari hiihtolenkkiä, pari kuntofillaritreeniä (molemmissa vähän intervalleja) ja tähän päälle lihaskuntoa ja -huoltoa.

Eli kai tässä kuntoa edes ylläpidetään ja usko on kova että keskiviikosta alkaen on taas nilkka auki ja juoksut voivat jatkua. Jos näin ei ole, niin sitten pitää alkaa oikeasti miettimään sotasuunnitelmia tuleville viikoille.

Tästä viikosta tuli siis kokonaan juoksuton. Tällaiset viikot ovat olleet viime vuosina melko harvassa, sillä viimeksi juoksuton viikko oli yli vuosi sitten eli viikolta 6/2012. Ja Tammikuusta 2010 tämä on järjestyksessään kolmas juoksuton viikko, joten aika hyvin tässä on paketti kasassa pysynyt :) Ja olisinhan minä tälläkin viikolla juosta voinut, mutta se ei olisi tehnyt kovinkaan hyvää tuolla nilkalle..

Huomenna olisi tavoite mennä aamusta uimaan, iltapäivästä hiihtämään ja illasta Talmaan laskemaan perheen kanssa viimeisiä laskuja mutkamäestä :) JJ 4,5-v oppi juuri viikonloppuna tulemaan ihan itse mäestä, koten senkin puolesta ihan kivaa mennä mutkamäkeen palauttelemaan jalkoja ;)

Eli siis kaikki betsit on laitettu FTK:n ja Hemmingin Antin varaan, jotta hän saisi tukijalkani taas juoksukuntoon ja treenit kohti Köpistä voisivat jatkua aikataulussa :)

Palaan asiaan keskiviikkona, viimeistään :)

PS. Tällä viikolla olen tullut siihen lopputulokseen, että toi mun uinti ilman tekniikkaa kulkee sen verran hyvin, että kyllä mä sen Ironmanin vielä joku vuosi käyn nykäsemässä :) Mutta vasta sitten kun mä olen oikeesti veteraani-ikäinen

2 kommenttia:

  1. Olin jo aloittanut jalkasurkuttelun sun puolesta, mutta kun kerta noin hyvin olet pysynyt tähän menessä kasassa, niin taidan lopettaa surkuttelun. :) Ehkä se viikko tai pari multisporttia ei maailmaa kaada (olen paraskin puhumaan...), kun noin kovasti jaksat multisporttailla!

    Mukavaa Talma-päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei mun puolesta tarvii surkutella :) Eiköhän täältä maailmasta löydy pahempiakin surkuttelujen kohteita kun mun tukijalka ;)

      Tässähän tämä telakka menee ja toivottavasti huomenna olen viisaampi ja terveempi sen fyssarin käsittelyn jälkeen :)

      Poista

Saat kommentoida ja kysyä ihan mitä vaan, vastaan niihin ihan mitä vaan....